24 May 2011

Ingat Sepanjang Hayat.

tanggal 18 May 2011 adelah tarikh genap aku berusia 22 tahun menghirup udara pemberian si DIA ini.bagi aku tarikh itu bukan lah apa-apa. hanya tarikh kau dilahirkan dan berupaya, terpesona melihat dunia.penambahan usia, penambahan usaha, penambahan daya ,penambahan upaya agar suatu hari kau boleh hidup dan memberi usia,memberi usaha, daya dan upaya pada orang lain.aku menerima dan kemudian nya aku memberi.bukan aku sahaja,kita semua.semua.

*permulaan entry kenelah ayat sastera untuk menyerlahkan kematangan diri.ececeh.

okay,kembali sedar diri.
aku rasa mungkin sambutan hari lahir kali ini lebih bermakna sebab sehari selepas hari lahir aku, aku meraikan hari tamat graduasi pulak.kegembiraan berganda.dabel hapines kate orang putih.



serius. bila dah besar,hari jadik bukan lah perlu sangat nak sambut atau diraikan bagi aku.tapi kalau dah kene seret masuk Secret Recipe haruslah senyum sambil jeling-jeling si Ekyn 

'I Love U kinn'
'geli bodoh,makan cepat lepas ni nak tengok NurKasih'
''fine.'
*cipta.

esoknye, konvo.kali ni pon memang nak cakap 'love u kin' tapi sebab takut dan seram kene bodoh yang padu dan tepu lagi sekali,so tak cakap dah.LOL
ekyn banyak tolong la.sebab aku memang agak 'tahu' jalan-jalan nak ke sana so ekyn dengan baik hati tanpa banyak songeh nye meneman aku menempuh sesak panas kat uitm semata-mata nak ambik jubah dan konvo disana.tanpa ekyn aku rasa tak bermakna lah segalanye.
ayat aku nampak ekyn mulia sangat kan?kah kah kah !

okay baju ni sebenarnya agak besar tapi ibunda dah tempah.kau ade pilihan?TAKDO.

semua orang wajib ada gambar sopan dan baik seperti ini tak kira lah betapa jahatnye korang.lol

okay mungkin tak perlu gambar terlalu sopan.

ibunda,jangan nak marah sangat muka.mungkin perlu chill sikit.okay chill.
ini mungkin lebih chill?
okay cukuplah.itu candy si fare bagi untuk hadiah hari jadi.suweet kan?candy mestilah suweett.
haaa.ni lah kawan saya yang budak-budak ni kata dia adek saya.nampak aku tua sangat ker?diam.
oh ye.dia dah ada bf.diam lagi.

cukuplah.hari bahagia dan penat sebenarnye.aktiviti waku lepas konvo lah yg menambahkan lagi kepenatan sebenarnya.oh.yang tu nanti citer.boleh?haha.

thank a lot ekin sebab belanje kek, and sudi nak berpanas sebab aku.kihkihkih.thank jugak kat mak and adik-adik sebab sudi datang konvo walaupun hari khamis sanggup cuti.thank kat kawan-kawan.thank kat all the lecturer yang mengajar sebelum ni.thank atas segalanya.
*nangis

bai.



0 comments: