12 July 2011

surat dari Bunga.

Hai kawan-kawan!

Lately, aku banyak bermain dengan perasaan. Somebody just put me aside without any signal. Tiba-tiba. Sangat tiba-tiba. Dan aku , yes, buat-buat boleh handle macam biasa tapi terdetik jugak la ‘Kenapa?’ . Dulu baik je, tiba-tiba senyap. Sepi terus. Tak ke pelik tu kan?

If, aku ade buat salah ,let me know. Aku rasa aku pun berhak untuk tau kenapa. Tapi yelah. Sapa lah aku nak paksa-paksa orang cakap. Paksa-paksa orang bagitahu.



 
Untuk kau.

Masa yang kau bagi untuk tidak berhubung antara satu sama lain, make me realize bahawasanya aku ni macam mana dipandangan kau. Thanks.


I begging an apology from you.. kalau aku buat salah kat kau. Aku rasa banyak.

‘tipu’ kau, yelah ‘dah biasa tipu org?’ kan?.

Saja miscall kau time ko sembahyang dengan niat nanti kau yang kene call balik.

Kacau anak buah kau, saja hasut dia, cakap kau kedekut nak belanja aiskrim. Tapi memang kau kedekut pun kan? Okay.tak.maap. Tapi kau jemput kakak balik sekolah tak tadi?haha.

Maaf lagi sebab macam tak pernah support ko main bola. Sesungguhnya kita ni memang jauh berbeza. Banyak sangat perbezaan. Kau suka tengok MaharajaLawak, aku suka tengok ImamMuda Nazrul. Dunia. Dunia. kahkah

Dah la. Maaf lah atas segala nya okay? Sekarang aku faham la kenapa kau tak nak cakap depan-depan, aku pun tulis dekat belog seposen ni je ha. Tak jugak berani cakap depan-depan ye dak?

Yelah ,sebab kebenaran tu sulit untuk dinyatakan. 
oh ye, satu lagi. aku mintak maaf kalau aku ni selalu mengade-ngade kat kau sampai kau malas layan kan.haha. sorry tau.

Thanks Kumbang.Thanks a lot.


#kumbang tu hanye metafora untuk melambang kan DIA seorang lelaki ye. tak kan nak tulis surat untuk kumbang kan?dah lama hidup ke apa.


5 comments:

min redros said... [Reply to comment]

sape yg kate sape??konpius i! :|

Nursyuhaida said... [Reply to comment]

dari aku untuk dia la kak munnn. hihi

Amar_Ain said... [Reply to comment]

haha.saye tau siapakah gerangan kumbang itu.ttteettttt.....
_ _ A _ _ _ kan kan? :p

Nursyuhaida said... [Reply to comment]

wah. ainamar dah beblog.
errrrr.tekaan tu mcm salah je.salah sgt.haha

fhAQem aMRie said... [Reply to comment]

blh tak nak tau jugak sapekah gerangan si kumbang dan siapakah gerangan pemuda yg ain suro teka uh??tlg beritau kebenaran ples plesss