14 July 2011

Mari Berkenalan !


Hai kawan-kawan!


tadi baru lepas tengok kalender pastu terus macam omai-omai dua minggu je lagi nak puase.rasa macam baru je lagi update entry pasal raya yang annoy hari tu. Aleh- aleh dah nak raya balik dah.cepat nye masa berlalu kan?


okay, lupa kan seketika pasal puasa dan raya. aku nak cerita pasal belog ni. aku tak tau lah korang, tapi aku suke gileeeeeee dengan banner and background sekarang. sumpah jijik je perangai sebab puji blog kepam sendiri.haha


tak de lah sebenarnya ramai yang tanye pasal macam mane aku buat doodle dekat banner blog ni. kalau aku mengaku aku yang buat sendiri kang takut ada yang pitam-pitam tak percaya pulak.haha. sebab tu lah aku decide buat satu entry 'mari berkenalan' untuk cik anyss yang baik hati. pluss dia buat kan banner free untuk aku.keh keh

jom kenal dia.

FACEBOOK

BLOG

BLOG UNTUK TEMPAH DOODLE & BANNER.



#so, kepada sesiapa yang rasa nak buat banner or nak tukar banner blog yang baru pergi lah berjumpa dengan cik anyss tu ye?jangan risau, die sangat peramah dan tak sombong.hehe.lagi pun die tak kene kan charge yang mahal mane pun. aku rasa harga dia sangat lah berbaloi.

#to cik anyss, aku pun nak mintak tolong kau buat kan doodle baru untuk project aku yang akan datang.hehe.oh yey! aku dah tau nak bagi kau hadiah apa. see u soon okay dear!

bye kawan-kawan!



3 comments:

epullz said... [Reply to comment]

dot..kene byr x??? huhuhu

Nursyuhaida said... [Reply to comment]

@epullz :aku anyss bagi free je.hehe.kene bayar tapi dalam rm5 - rm10 je.g tgk kat blog banner dia tu.

LC Althea said... [Reply to comment]

@epullz
ko nak ke? nnti inbox aku..