09 May 2012

Pengapit kali kedua.. SO?

Assalamualaikum semua. 

okey, last update bulan dua.menipu betol kata nak update selalu. janji durjana.



19 April 2012 hari tu, sah la salah seorang daripada adik kawan aku menjadi isteri orang. amboi formal sangat ayat.


masih ingat entry ini?  hari tu tunang, sekarang dah selamat mendirikan rumah tangga. kecik hati I tau, umur 22 dah kawen . kecewa.







akad nikah. aku tak de time ni. cantikkan make up. macam ziana zainnnn !
suka sangat make up time ni. berseri-seri. hewhwe. bersungguh-sungguh aku puji.



terpancar kejeitaaaaaaan muuuuu. HAHA.



MALAM BERINAI


naik ape nama benda ni? tandu eh? macam best kan? hehe.
malam berinai ni aku ada. balik dari melaka terus terpacak depan rumah jijah. haha. tema malam ni JAWA. jawa sangat yuwol.sangat jawa.





eh, eh, saya pengapit la. eh, eh.



hari tu masa Ekin kawen pon saya jadik pengapit, kak lang kawen pon saya jadik pengapit. orang kata kalau dah dua kali jadik pengapit, nanti jodoh lambat. 


so what?




*
*
*






*
*
*






*
*
*




*
*
*
bunyik cengkerik.




ok dah teruskan. aku sebenarnya macam tak faham sangat konsep malam berinai ni. ape sebenarnya yang pengantin tu buat?


sepatutnya berinai jari tangan semualah kan? yang dok tukar-tukar baju cina, india tu semua kira macam mana?




HARI BERSANDING 



naik lagi benda alah junjung ni. untunglah weh jadi raja sehari kene junjung lagi. untung lah !

p/s : bersungguh-sungguh betol si pop tu menjunjung kan? keh keh keh







YB datang woihhh ! kelasss kau kak lang !
adun serting : 

Dato' Shamshulkahar Bin Hj Mohd Deli.

(terima kasih google)


bukan main merah menyala mak ngah tau warna baju. 


sory, setengah gambar ade watermark, setengah tak dak. almaklumlah, rajin separuh-separuh. dah buat separuh baru tersedar ' biarrr betul semua nak watermarkkkkkk. tak kuasa bak layan' hwehwehwe.




kenmain tau veil siap berlayang-layangan. bajet kene tiup angin semula jadik lah kan.




behind the scene.




nampak macam kakak tiri yang jahat lagi kejam sangat kannnnn !
HAHAHA.


besar tau jasa kak long. kalau tak kang tak dapat plak gambar ohsemm macam ni. kkeh keh



 gigih. walau pun nmpak hujung-hujug jari sikit kan. haha
steady kak long !!




so, Alhamdullilah majlis berjalan dengan lancar. masa hari llangsung ni memang semua orang risau sebab mendung sangat. bila-bila masaje boleh hujan, tapi Alhamdullilah tak jugak hujan sampai ke malam. selamat lah semua. kalau tak habis la memori pokok pisang semua, lari-lari dalam hujan.


dan disebabkan cuaca yang cool sangat tu, kiteorang pon plan nak outdoor photoshoot. yeay !




awwww. feeling senja sangat. HAHA. aku sebenarnya malas nak cakap gambar outdoor ni aku yang ambik. malas la nak cakap. malas lah nak kecoh. hewhewwh










okay dah. lepas ni sapa-sapa nak kawen boleh lantik aku jadik photographer.tak mahal. dalam 6k - 7k okay lah kan?


okay dah bai. kak lang dah rupa ziana zain dalam gambar ni. jelez aku.

untuk kak lang, akak doakan kak lang sentiasa heppy dan selamat menempuh alam perkahwinan. nanti akak kawen, kak lang jadik pengapit pulak lah ye. keh keh. ko jangan time aku kawen, time tu lah nak mengandung bagai kan. hehe.

selamat pengantin baru kak lang !




nanti akak kawen, kak lang jadik pengapit pulak lah ye.


masaalah nye,
 bilo??


















** p/s : kumbang, i tak de la nak pressure u nak ajak kawen cepat ke ape kan, 
tak de lah nak kawen tahun depan ke hape, 
tapi masaalah nya, bilo? hewhewhwe.








bai korang ! see you when i see you !


Assalamualaikum.










0 comments: