27 December 2010

Zaman Kejatuhan Malaysia

hye readers.




sekarang ni budak2 class aku sume buzy sebab nak daftar degree.
aku pulak,masih kat rumah lagi.


Aku da decide untuk tak nak lagi sambung belajar.
aku dapat coz tak best.kat Melaka lagi pulak tu.pluss kene tambah another 3years.
entah la.bukan pilihan yang bagus rasenye.
tak pe la.senang kate bukan rezeki je la.
Jangan lah tanye lagi.


ni je lah update dulu,sekarang zaman kejatuhan la.
laptop rosak,henfon rosak,duit pon tarak!
nnti da zaman ekonomi duit banyak,wa update entry kasi bnyak skit la.


(title bagi gempak sikit la;Malaysia ekonomi tengah naik,ekonomi aku je menjunam.haha)


bye kengkawan!




zaman kejatuhan ni ambik gambar dgn kucing,nanti ekonomi dah stabil mungkin dengan kuda.

2 comments:

Nur Fatehah said... [Reply to comment]

mangkok lahhhh.....
aku nye la xcted tgk tjok tuh...
ingt info pew ko dpt td..ngeng,,!!!

Nursyuhaida said... [Reply to comment]

hahhaa.
title mesti nak gempak.kang tak de org bace.haha