05 December 2010

Jangan Nak Malu Sangat lah !

hye kakak-kakak, abang-abang, meh rapat-rapat.ade barang baik nak saye cerita kat abang kakak cantik molek.

waaahhh..intro meriah gitu.

ape ade hal semalam menulis belog hari ni menulis lagi.sape nak marah meh bagitahu aku.nak aku ketuk skit kepala pastu bagitau, ni blog aku la!

dah,dah.jangan marah-marah.mari kak rapat-rapat.

balik dari kenduri kawen rumah teha tadi aku masuk bilik sambil online.jumpa ini.




macam mane gambar-gambar semase diusia tak-matang-surat-cinta-bawah-meja macam ni boleh diupload dan tanpe segan silu di tag ni?


nak marah pun tak guna,benda dah memang benar.haha

korang jangan nak besa-besa kan gambar pastu nak teka-teka yang mana satu aku.sbb aku pon tak cam, tak berape nak pecaye kewujudan aku kat situ.



p/s : aku berdiri, belakang sekali ,4 dari kanan.
see.sape tinggi selalunye memang kene duduk belakang.
dah-dah,jangan nak gelak sangat.
cuba selak-selak gambar korang mase darjah 2 dalam album pulak..

haaaa..kan ade yang dah benti gelak.



gambar-gambar silam ni kadang-kadang segan jugak nak kongsi.tapi aku relix.chill.haahah

aku tgh rilex ni,sape-sape ade blog lebih meh bagi aku bace.drop la link kat mane-mane yeh.

bye readers!



2 comments:

Nur Fatehah said... [Reply to comment]

hahahahaha...

mane pkwe ko time dajah 2??

hahaha

nursyuhaida said... [Reply to comment]

pakwe tak de la.tak 1 class.hahha.
cube ko carik mane fhaqem?hahaha