25 October 2010

Semangat lah!

hye geng!


final..final..final!


Rabu ni paper first saye..diulangi RABU ini.okeyh,masih cool dan bersahaja seolah-olah paper pada rabu sem depan.paper Account pulak.(bold disitu)


ape nak buat, seharian saye tidur membace dan terus membaca lalu minda meronta-ronta untuk menghapdate belog 60-an ini.


saya sudah dibilik.roomate juga sudah dua orang pulang ke pangkuan hostel.seorang lagi seolah-olah lupe bahawe sekarang final..Nadze,BALIK!

baik lah bermula dari hari ini , saya mengumumkan ketidak'online'an saya jatuh pada tanggal 25 october 2010 diatas sebab ingin fokus kepada study poyo lah ai! seterusnye menjadikan peperiksaan ini lebih bermakna.(bold juga disini)

Saya juga berharap, agar semua pelajar-pelajar, tidak kira dimane jua anda belajar mampu menjawab peperiksaan dengan jaya nye. pesanan saya, sediakan kad metrix dan selip peperiksaan anda sekarag.dan jgn lupe bawak kalkulator! kau ingat kau couse solek-solek kire untung rugi company pakai jari?.

selain itu,seperti peperiksaan sebelum ini..saya ingin memohon ampun dan mahap kepade semua umat manusia jika saya melakukan salah yang mampu mengguris hati anda.sesungguhnya saya hanyelah manusia alpa yang sering melakukan salah..sob,sob,sob( sob sob ni bunyik orang nanges kan?).sekian.

p/s: Nismilan vs Kelantan minggu depan kat Bukit Jalil..semua orang dah berkobar nak penuhkan stadium ni..lepas exam, pegi setakat tengok-tengok je pun ok la kan?tapi Along janji Along study lepas tu tau Ibunda! janji.


ni pehal marah sgt ni?haha..johor dah kalah.kito hobin an kelantan pulak yoh!



hah! tu deh..jiwo 'gadis Melayu' den ni pon ambik tau pasal bola yoh.
(sikit-sikit boleh la.jangan kau tanyo sensorang pemain eh,tak dapek makcik nak menolong.kau gugel la sendiri.)




wa gerak lu la friends.jage diri elok-elok.ade mase kite jumpe BukitJalil.




2 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

good luck final kakak!

Anonymous said... [Reply to comment]

stop fb, blog.
selak buku cepat!