03 October 2010

Sudah boleh bernafas


hye readers!

hapdate,hupdate.

sabtu hari tu berlangsungnye event yang penat gilak tp Alhamdulillah bejalan lancar.korang nak tahu tak event ape?ok.cube tarik nafas pnjang-panjang dulu sebab name event ni memang berjela..ok.ready?

"Majlis Smbutan Aidilfitri dan Makan Malam Seputih Kasih, Semerah Hati dan Seharum Kasturi"

ok.lepas nafas.

uhhhh..penat tak yah cakap..memang penat sgt.event ni memang siap sembelih lembu bagai.macam kenduri kawen.



okey.nampak tak aku takde dalam gambar.tu maknanya aku memang tak minat nak tengok sembelih-sembelihan ni.nanti malam aku termimpi-mimpi lembu tu nanges-nanges mintak tolong.sila gelak.tapi aku tak tipu.

sebab tu aku tak nak ditugaskan bab-bab lembu tadi.kali ini saya menjadi biro makanan.biro yang paling menyakitkan hati.biro yang asyik ditanya garam kat mana,ajinomoto nak beli berape kilo?ayam nak potong berape?lembu masak lauk ape campur ape?..sgt chef.menyampah.tapi saya suka tugas saya,yang penting bukan bab lembu. surrender.


nampak tak tempat saya hanya di dapur.bukan lembu.

selain itu kami jugak invited kanak-kanak dari rumah Jalinan kasih ke hape name die untuk didera.eh,bukan.untuk sama-sama memeriahkan majlis la.tehehehe

diewang ni kite import dari pagi untuk sama-sama joint activity.ade sukaneka untuk diewang.siap berhabang-hakak angkat bagai.okey,aku tak de.masih lagi didapur.takpe,yang penting bukan lembu.



ni apehal comel sangat budak-budak ni?

 haa..main game baling belon berair ni.habang and hakak angkat yang duduk kat belakang tu senyap je la.sebab belon dah awal-awal pecah.

korang ingat tak time korang kecik-kecik dulu berebut nak bagi arahan suruh 'tangan angkat-tangan jatuh-tangan angkat'



eh,terbanyak pulak gambar budak-budak ni..lawan tuan tanah nampak!

tapi event tu memamg best la.happening abes.

and bila tiba malam tu.gambar aku memang tak de la sebab biro dapur dan ajinomoto kan.


okeyh,baju disponser sepenuhnya oleh Kolej Tun Putih..nampak tak semua MT pakai baju same tu?
classs kau Maria!!
(sila refer iklan Ribena ye kawan-kawan)


ha..muka pun tak semenggah..menyampah!
tak,tak..kiteorang tak janji pun dengan Datuk nak pakai baju same-same.mane ade.Ketebulan.eh.kebetulan!

nah,muka berusaha sikit.


event tu memang mantopp u oll..memang tak kan dilupa lah betape letihnye.semua best.titik.




0 comments: