13 November 2011

Selamat Perantin Baru!




hello wanita-wanita cantik dan lelaki-lelaki hensem sekalian!


lame gile tak hupdate woih. tiada akssess internet,harap maklum.

back to point,

EKYN NAK KAWEN WEH.

teruja sungguh aku bila tau kawan baik sendiri nak melangkah setapak lagi dalam fasa baru kehidupan. bukan main awal. masa ekyn bagitau nak kawen,tiba-tiba aku terus menangis.*over


ekyn rilex je, siap cakap

 'ko jangan nak lalak-lalak kat sini la joyah.aku nak kawen ni.'

dasar hati askar.aku menangis sebab dia.

yelah, tak sangke kot,dulu main kawen-kawen je sekarang betol-betol pulak nak kawen.main lompat getah pun tak habis level lagi ni kyn, ko nak kawen dah. HAHA


comel gile kan kad kawen?



aku wakilkan untuk ekyn,tapi InsyaAllah ekyn akan ajak kesemua rakan facebook dia. haha. takde la.nanti kad akan sampai la kat korang. jangan nak touching sangat.


oh ye. ni lah bakal perantin.sebelah dia bakal pengapit.aceceh.

kyn, bila nak bergambar ayu sebegini lagi pabila kau dah bersuami.
#kesat air mata.sob sob.



bai korang. have a nice sundae!






p/s : aku pengapit weh.orang kate kalau jadik pengapit, 
tak lame lagi kita pulak jadik pengantin.
sekarang macam mane ni, 

nak terus jadi pengapit ke tak?

0 comments: