01 October 2011

kawan orang cantik :)

hello semua!




hari Isnin & Selasa lepas ( 26, 27 Sept) sempat jumpa sahabat Lessbo sekejap. dekat Melaka. tapi tak sempat jumpa semua la. dioerang bizi. sebok sunnguh. dah pergi hari Isnin Selasa lagi nak mengungkit dieorang bizi la ape kan? perangai macam Amareka, jenis nak mencari salah orang je =,= 


so dapat jumpe sekejap je, dapat jumpe yang tak bizi je, dapat jumpe yang nak jumpe je.


lame gile tak gelak gegar-gegar gigi woih. heppy giler!




gambar tak banyak. alah kalau setakat pergi Melaka pastu ambik gambar kat bangunan merah, gmbar DP, MP, MC semua. baik takyah. ingat budak part 1 baru first time jejak melaka negeri bersejarah ke ape?noob.no way.


teha berhenti dekat kedai cenderamata/cenderahati (nak guna yang mane ni?), pastu pergi tempah benda ni.


dah kenape orang lain tah ape-ape, sekali dekat teha terus nak cantik jelita je kan?





anda mahu saksikan siapekah Miera senget, Zeela sengal, Hada over, dan Teha chantek?

tertanye-tanye?

#cepat angguk-angguk.


















Farah senget. cukup senget bagi anda?









Zeela sengal. semua orang tahu, pak payah tanye.memang sengal.haha











Hada over. aku terima lah. dari dulu orang benci aku sebab aku over.benci
#hulur tisu plis.














Teha Chanteq.aku malu nak tulis dia ni chanteq sebenanye, tapi dah dia yang tulis, nak buat macam mane kan?:D
cukup cantek pada pandangan anda?takpayah la jawab.cukup.







gelaran untuk yang lain aku masih boleh terima lagi, cuma yang ini musykil sungguh aku.
aku rasa kes dia ni sama dengan kes 'mana ade orang gila nak mengaku die gile, ye dak?'


'mana ada orang tak cantik hodoh nak mengaku dia tak cantik hodoh, ye dak?'







Beauty lies in the specific looks of a person, rather than the object, because different people feel beauty in different things.

Quotes ni mungkin boleh buat Teha lebih tenteram




sorry Teha, I love U (kurang sikit than I love my BF.pftttt.)
entry ni hanye gurauan manja sahaja.
tak boleh bergurau, kawan dengan robot la kan?






2 comments:

jaysya said... [Reply to comment]

apsal aku xtau pong korang turon sini?hmm den soda sapo den ni,,

the typewriter said... [Reply to comment]

wahhhhhhhhh, renduuuuuuuuuuuuu! :'(