22 August 2010

Berbuka lepas Puase!





hye readers..
ok.malas nak cakap blog ni berhabuk ke tak.sebab aku langsung tak pecaye blog boleh berhabuk.haha

macam-macam benda nak cerita..
lepas sihat hari tu, ayuh!kembali ke sekolah mcm biase..tapi terpinga-pinga , ternganga-nganga skit la..sbb banyak benda terlepas..past is past kan.dah tak bleh nak recall lagi dah.

then,okeyh nak cerita.sila dengar..
final project kiteorg..adoihhh..
final project ni mmg best..project kiteorg budak account tak de la hebat meletop cam project buat jambatan tiga tinggkat ke hape tu..
project kiteorg lebih kepada pendedahan to the real world ..kiteorg kan tak de practical then project ni the other way untuk bgtau kitewang mcm mane time kerja nanti..
yang malang nye kiteorg hnye diberi mase less than 2week for do the analysis, research about the main business of the company , prepare all the financial report and end the 2 week,presentation!

serius, penat!tido bukan keutamaan kot.. 2 hours sleeping time after sahur is really good enough!sila put yourself in my kasut.derita!

presentation esok..hari ni test Audit..then subject2 yang lain pon menjerit2 mntak aku siap kan homework..

sampai satu tahap aku pikir, bile lah semua bende ni nak berakhir?malas degree!

dah2,,bosan la cite keje sekolah tahap budak sekolah2 rendah ni.
Mari mencari hiburan!

Add caption
okey,okey..cube teka saya nak pegi mane?sape dapat teka sye blanje oatak-otakkau  RM2.

ok clue lg..


haaaa..ader Tyra ader Aizad


okey..yang ni Nurul dgn Hanan..aku mmg saje tak nak tunjuk gambar dierang..nnti korang suke dieorg dari aku..Hanan hensem, Nurul cantik.jelez..


okey-okey.nah,nah..tengok..
bia aku tak nmpak.takpe,takpe.


okey.cuba kire berape bnyak kereta yang ade..kali ni, sape betol aku belanje cendol pulut pekatsedap tepi highway seremban..okey,cepat.

okeyh da.masa dah time. 6 kereta semuanye.


budak ni ade bersame dua wanita cantik-tapi-tak-nmpak kat belakang tu.haha


okey.wanita pujaan saye juga ade bersama kembar taknmpakjugak kat belakang tu.





kepada semua readers,siape yang puase sila tutup dulu page ni and smbung bace lepas buka.
sy nak hidangkan gmbar makanan sedappedasnikmat.






kerang bakar,tomyam



ikan kerapu banyak-la-sgt rasenye.mmg terbaik






tgk ikan kalau malas tgk muke saye.




dah2 ..abes bab makan..
makanan2 lain mmg tak dan dah nak ambik sbb ...... malas ckp la.


last..dapt la cnderahati yang dah penah dpt.
p/s : time dapat,sile buat muke excited dapat hadiah.




aku dah penah dapat bear and mug tu mase dinner Tun Putih sem lepas.
tapi bersyukurlah wahai manusia alpa.






okeyh..ini reza.kekeasih-to-be saye.




dah penat upload gambar..mari tumpukan mase melakukan amal ibadah di bulam mulia.
Mari kawan !







0 comments: