21 June 2010

Kehidupan

Hye..selamat sejahtera..puas aku pikir nk delate or bia kn je blog ni..mcm mls nk tulis dan hapdet,baek tak yah beblog..lagi pulak,skang ni aku rase mase mcm cpt sngt..tah btol tah tidak dlm sehari ade 24jam..sape penah kire?sape penah heran?aku pun xpenah tau sehari tu btol2 ade 24jam or tak?ade korang penah countdown?countup ke?
(Penulisan maseh serius)
Ptg td tepat jam 5 suku..tamat la semua suke duke gelak ketawe lapar dahage bgelar plaja intersesi..paper td tak yah ckp la..susah amat!..lgpun blum penah dlm idup aku,klua dewan ckp paper senang..tp td mmg gile2 susah..aku da agak,lecturer pun ckp paper inter-sem mmg susah..abes,gatal nk ambik jugak?lantak la..
Abes je inter-sem ingt bleh besenang lenang ke?aku kne ditauliah kn menjadi PM ok..(PM: Pembntu Mahasiswa) Tah ape yg buat aku nk sgt jdk PM ni?penat tak tehingge..tp entah..pengalaman kot..biala kwn2 yg laen duduk rumah lg menghadap FB or tgk saparuh akhir Mentor..aku dpt bnde lain..bende yg budak tgk separuh akhr Mentor tak dpt..Pengalaman..ececeh..kan org yg berjaye ialah org y boleh keluar dr kelompok rakan sebaye..(ayat gile nak menyedp kn hati)..Kursus sepatutnye setat arini,tp sbb td ade test..so,kami2 akn pergi esok..owh,lupe bgtaw..kursus di Asahan Melake,same je mcm sem lepas..
ok ckupla,esok2 hapdet lg..malam ni nk qada' sume tdo..badan akn digunakn dgn sepenuhnye jika anda join Biro Disiplin seperti sem lepas..

Pesan-Pesan:
Intake dijangge 2300 peoples ok..mati ko keramaian!

2 comments:

fhAQem aMRie said... [Reply to comment]

erm..
anda mmg tersangat sebok..
fikirkan baik utk men delete blog ney..
mungkin tak seronok guna blog..tapi fikirkan ia sgt menarik dan berguna utk membuat sesuatu kenangan yg indah...best ape dpt luahkan isi hati dgn gmba2 dan tulisan2 berwarna..

Nursyuhaida said... [Reply to comment]

sye tgh beruseha ke arah itu..thank u